Σπήλαιο Καραμάνος προς Μονή Λεχόβας

Γενικές πληροφορίες

Το μονοπάτι ξεκινά από το σπήλαιο Καραμάνος και επιστρέφει 150 μέτρα πίσω στον ίδιο δρόμο που οδηγεί στο σπήλαιο και στη συνέχεια στρίβει αριστερά σε μια διακλάδωση του δρόμου. Το μονοπάτι οδηγεί σε ένα οροπέδιο και από εκεί μέσα από ένα ελαφρώς θαμνώδες τμήμα πίσω στο δρόμο. Υπάρχει ένας κόκκινος κρουνός στη δεξιά πλευρά του μονοπατιού. Σε αυτό το σημείο το μονοπάτι συνεχίζει στο χαλικόδρομο, κατά μήκος του αμπελώνα και στη συνέχεια στρίβει δεξιά. Μετά τη στροφή, το μονοπάτι προς το μοναστήρι της Λέχοβας συνεχίζει ευθεία για αρκετή ώρα και οδηγεί σε μια βρύση. Στα μισά περίπου της διαδρομής υπάρχει μια διακλάδωση του δρόμου στα αριστερά. Αν ανεβείτε το μονοπάτι προς τη δεξιά πλευρά θα φτάσετε σε μια μικρή εκκλησία. Από εκεί έχετε μια εξαιρετική θέα της Κορίνθου, ίσως την καλύτερη. Το ιδιαίτερο στην περιοχή γύρω από το μοναστήρι της Λέχοβας είναι ότι έχει σχήμα μπολ, δημιουργώντας κλιματολογικές συνθήκες όπου τα έλατα φυτρώνουν στο ίδιο επίπεδο με τα σταφύλια. Αν φτάσετε στην πηγή μπορείτε ήδη να δείτε την πύλη εισόδου της Μονής Λέχοβα και η απόσταση από εκεί είναι περίπου 200 μέτρα. Το μοναστήρι δεν έχει σταθερό ωράριο λειτουργίας, αλλά συνήθως είναι ανοιχτό κατά τη διάρκεια της ημέρας και μπορείτε να μπείτε ως επισκέπτης.

• Komoot route: Main Hiking Trail
  • Komoot route: Little Church
  • Απόσταση: 2,67 km (+ 0,5 km μέχρι την εκκλησία)
  • Διάρκεια: 1,5 χλμ: 36 λεπτά
  • Δυσκολία: μέτρια στην αρχή έως εύκολη στο τέλος
  • Πεζοπορία: Εξοπλισμός: Παπούτσια πεζοπορίας
  • Αξιοθέατα: (Η Παναγία στο Ραψομάτι)