Μονοπάτι πεζοπορίας από τη Μονή Λέχοβα στο Αμφιθέατρο

Γενικές πληροφορίες

Η πεζοπορία από τη Μονή Λέχοβα πίσω στο Αμφιθέατρο είναι μια ελαφρώς μεγαλύτερη πεζοπορία, αλλά πολύ εύκολη.

Πρώτα ανεβαίνετε κατά μήκος του δρόμου από το μοναστήρι σε ένα δάσος κωνοφόρων με πέτρες καλυμμένες με βρύα. Στη διαδρομή περνάτε από μερικά λιβάδια και αμπελώνες και από λίγο πιο πάνω έχετε μια πολύ ωραία θέα στη Μονή Λέχοβα. Θα μπορούσατε επίσης να κάνετε μια παράκαμψη προς το σπήλαιο Lechova, το οποίο βρίσκεται λίγο πιο πάνω από το μοναστήρι, αλλά δεν είναι προσβάσιμο στους τουρίστες, επειδή αυτή τη στιγμή διεξάγονται εκεί αρχαιολογικές έρευνες. Σε μια διασταύρωση των μονοπατιών, όπου στέκεται ένας ξύλινος στύλος που αποτελεί μέρος μιας γραμμής ηλεκτροδότησης, το μονοπάτι συνεχίζει προς τα δεξιά. Σε κοντινή απόσταση υπάρχει επίσης μια πίστα motorcross, όπου μερικές φορές λαμβάνουν χώρα τουρνουά. Από τη διασταύρωση, το μονοπάτι συνεχίζει μέσα από τους αμπελώνες μέχρι το Κρυονέρι στην κοιλάδα. Στη διαδρομή έχετε μια πολύ ωραία θέα στον Κορινθιακό κόλπο. Προς το τέλος, το μονοπάτι διασχίζει μια διασταύρωση όπου απλά συνεχίζει ευθεία. Το υπόλοιπο είναι απλά χαλαρό εύκολο κατηφορικό περπάτημα μέχρι το μονοπάτι να καταλήξει στο Αμφιθέατρο.

Komoot route

• Απόσταση: 6,3 χλμ
  • Διάρκεια: 80 λεπτά
  • Δυσκολία: εύκολη
  • Εξοπλισμός πεζοπορίας: Καπέλο, μπαστούνια πεζοπορίας (αν χρειάζεστε επιπλέον στήριξη)